Vuokkoset on tunnettu suomalainen hygieniatuotebrändi, jonka kehittämisessä olen ollut osallisena monet vuodet. Brändin rakentaminen vaatii pitkäjänteisyyttä sekä monipuolista ja laaja-alaista osaamista. Niitä on kertynyt Vuokkosten parissa useammankin brändiuudistuksen verran. Pitkäaikaiset asiakassuhteet puolestaan kertovat osaamisen arvostuksesta ja keskinäisestä luottamuksesta.
Luotettavuus kuuluu puhtauden ja kotimaisuuden ohella myös tärkeimpiin Vuokkoset-brändin ominaisuuksiin. Vuokkoset-tuotteissa voi luottaa siihen, että ne ovat vastuullisia: hajusteettomia, väriaineettomia ja hiilineutraaleja. Siitä kertovat myös Allergia- ja Astmaliiton tunnus sekä Joutsenmerkki.
Viestiä vietiin onnistuneesti eteenpäin esimerkiksi ”Made in Finland” -markkinointikonseptin ja suomalaisen tyttöenergian avulla. Tuotteiden puhdas luomupuuvilla, puhtaat ja raikkaat pakkaukset sekä viesteissä esiintyvien tyttöjen puhtaanvalkoiset T-paidat puhuivat johdonmukaisesti samaa kieltä. Valikoimaa varten kehitetyt, täysin biohajoavat tuotteet vahvistivat edelleen valittua vastuullista linjaa.
![vuokkoset_kooste: Trendi-lehden kansi, nettimainos, esite](https://i1.wp.com/www.taskurapu.fi/wp-content/uploads/2014/08/vuokkoset_kooste.jpg)
![vuokkoset-kampanja-aineistoa](https://i2.wp.com/www.taskurapu.fi/wp-content/uploads/2014/08/vuokkoset_aineistoa.jpg)
![Vuokkoset-A6-esitteet](https://i0.wp.com/www.taskurapu.fi/wp-content/uploads/2014/08/Vuokkoset-A6-esitteet.jpg)
![Vuokkoset-tytöt](https://i2.wp.com/www.taskurapu.fi/wp-content/uploads/2014/08/vuokkoset-tytot.jpg)