Vuokkoset on tunnettu suomalainen hygieniatuotebrändi, jonka kehittämisessä Elina Nuortie ollut mukana vuosikymmenet. Brändin rakentaminen vaatii pitkäjänteisyyttä sekä monipuolista ja laaja-alaista osaamista. Niitä Nuortielle on kertynyt Vuokkosten parissa useammankin brändiuudistuksen verran. Pitkä asiakassuhde puolestaan kertoo osaamisen arvostuksesta ja luottamuksesta.

Luotettavuus kuuluu puhtauden ja kotimaisuuden ohella myös tärkeimpiin Vuokkoset-brändin ominaisuuksiin. Vuokkoset-tuotteissa voi luottaa siihen, että ne ovat vastuullisia: hajusteettomia, väriaineettomia ja hiilineutraaleja. Siitä kertovat myös Allergia- ja Astmaliiton tunnus sekä Joutsenmerkki, jonka Vuokkoset sai ensimmäisenä terveyssiteenä maailmassa.

Viestiä vietiin onnistuneesti eteenpäin esimerkiksi ”Made in Finland” -markkinointikonseptin ja suomalaisen tyttöenergian avulla. Tuotteiden puhdas luomupuuvilla, puhtaat ja raikkaat pakkaukset sekä viesteissä esiintyvien tyttöjen sinivalkoiset T-paidat puhuivat johdonmukaisesti samaa kieltä. Varta vasten vallikoimaan kehitetyt, täysin biohajoavat tuotteet vahvistivat edelleen valittua vastuullista linjaa.