Jokunen vuosi sen jälkeen, kun tanskalainen elintarviketeollisuusyhtymä Danisco osti suomalaisen Cultor Oyj:n (sekä sen ohessa Lännen Tehtaat, Sucros ja Suomen Sokeri Oy:t) vuonna 1999 Elina Nuortie pääsi suunnittelmaan Daniscon Finnfeeds Finland Oy:n Betaiinin (Betafin®) markkinointiin liittyviä esitteitä ja julisteita. 

Luonnollinen betaiini eristettiin ensimmäisenä sokerijuurikkaasta (Beta vulgaris) ja sitä voidaan käyttää parantamaan monenlaisia hyödykkeitä tuotantoeläinten rehuista hyvinvointituotteisiin, kuten hiusten-, hampaiden- ja ihonhoitotuotteisiin ja urheilujuomiin. Esitteet ja julisteet oli kohdennettu lähinnä kansainväliseen yritysmarkkinointiin ja messuille ympäri maailmaa.

Erinomainen suomalainen tuote sai tunnettuutta ja aiheutti niin paljon kiinnostusta, että lopulta yhdysvaltalainen kemian- ja lääkealan teollisuusjätti DuPont osti koko Daniscon eri puolilla Suomea toimineine teollisuusentsyymi- ja makeutusainetuotantoineen päivineen vuonna 2011.