Brändipiru on bisnesosaaja, joka haluaa haltioitua asiakkaan yrityksestä ja tuotteesta. Se kokee vahvasti, että bisneskumppanina liiketoimintaa voi lähteä kehittämään vain, jos asiakkaan arvot ovat linjassa omien arvojen kanssa.
Vastuullisesti toimeentuloa ja parempaa maailmaa tuottava brändi on tätä päivää. ”Brändi ei koskaan voi olla irrallaan yrityksen arvoista, ja vastuullisuus on osa kannattavaa liiketoimintaa. Ilman tulosta ei voi toimia pitkäjänteisesti eikä ilman pitkäjänteisyyttä voi toimia vastuullisesti. Aito ja rehellinen brändi pärjää ja valheellinen paljastuu – aina.”
Toteutin Brändipirun brändi-identiteetin ja nettisivuston vuoden 2018 lopulla. Keskeinen yrityslupaus on: ”Tehtävänä on auttaa asiakasta luomaan työtä, toimeentuloa ja parempaa maailmaa.” Yrityksen päämääränä on reilu ja hyvin voiva maa ja maailma, jossa on hyvä elää, ja se oli koko brändi-identiteetin suunnittelun lähtökohta, kiteytettynä suunnilleen näin: ”Ei riitä, että on helvetin hyvä brändäri. Pitää olla myös helvetin hyvä sydän.”