Satavuotiaan Oy Parhiala Ab:n ajastaan jälkeen jäänyt liikemerkki kaipasi kipeästi päivitystä. Avuksi pestattiin Elina Nuortie. Hän uudisti Parhialan logon sekä muotoili ”siirtomaatarvikeliikkeen” brändikahveille uudet tyylikkäät etiketit kauppahallimyymälän pitkää historiaa kunnioittaen. Ajanmukaiset pakkaukset henkivät kahvikaupan perinteitä kauniilla, suomalaisella sekä raikkaalla ja nykyaikaisella tavalla.
Myös yrityksen nettisivut olivat auttamattomasti vanhentuneet niin sisällöltään, ulkoasultaan kuin tekniikaltaankin. Nuortie suunnitteli ja teetti Hakaniemen ja Hietalahden halleissa toimineelle puodille uuden selkeän ja toimivan sivuston, josta se tärkein, eli tuote- ja yhteystiedot sekä aukioloajat, löytyivät helposti. Vain vastapaahdetun kahvin tuoksu jäi puuttumaan. Se löytyi puodista.

