Halva on ollut erottamaton osa suomalaista makeishistoriaa jo vuosikymmenten ajan. Kun perheyrityksen perinteikäs nimikkotuote, aito halva, täytti 80 vuotta, päätettiin sen ”pölyiseksi” koettu pakkaus uudistaa. Elina Nuortie päivitti tuotesarjan uudelle vuosituhannelle muotoilemalla Halvan brändiin tyylikkäästi istuvat raikkaat rasiat yrityksen kreikkalaisia juuria kunnioittaen.

Sittemmin Nuortie on vahvistanut yrityksen brändiä uudistamalla myös monien tunnettujen lakritsiherkkujen, kuten Wanhan Ajan Lakun ja Täytelakun kuluttajapakkaukset sekä useita marmeladirasioita. Myös lajitelmaan tuotujen kausituotteiden, kuten pääsiäiseen sopivan täytesuklaamunasarjan pussit ja jouluteemaan istuvat rasiat ovat saaneet alkunsa Nuortien työhuoneella. Maailman parhaan pehmeän klassikkolakun sokerittoman version, Sugar free licoricen, pakkauksen Nuortie suunnitteli aikuiseen makuun ja lähinnä vientimarkkinoita varten.

Voi oikeastaan sanoa, että jokainen Halvan viisireikäinen lakupala on Nuortien käsialaa, sillä hän on suunnitellut myös muotin mallin täytteettömän lakritsin valmistuslinjalle.