”Saimme nostettua Muumivaipan tunnettujen ja arvostettujen suomalaisbrändien joukkoon kattavan brändiuudistuksen avulla, ja Muumivaipan markkinaosuus kaksinkertaistui muutamassa vuodessa!”, kertoi Katarina Hanell, Delipap Oy:n myyntijohtaja Katarina Hanell onnistuneen projektimme päätteeksi.
Suunnittelin yhdessä yrityksen kanssa koko suomalaisen Muumivaipan tuotekonseptin uusiksi 2010-luvun alkupuolella. Vaippoihin tehtiin selkeitä parannuksia ja niiden kuosit sekä pakkausten ilme muutettiin vastaamaan uutta konseptia. Markkinointikampanjat monipuolisine aineistoineen tuote-esitteistä muumipasseihin, messujulisteista uuden lastensairaalan tukituotteisiin ja lehti-ilmoituksista nettibannereihin toteutettiin johdonmukaisesti tukemaan huolellisesti kirkastettua brändi-identiteettiä. Kädenjälkeni näkyy paitsi pakkauksissa ja markkinointimateriaaleissa myös tuotekonseptin mukaisissa valokuvissa. Muumivaipan brändi on helposti tunnistettava ja erilainen: pehmeä ja mukava, käsin kosketeltava ja vastuullinen.
![studiokuva lapsesta](https://i0.wp.com/www.taskurapu.fi/wp-content/uploads/2022/10/8002120.jpg)
![lapsi ja torni muumivaippapaketeista](https://i0.wp.com/www.taskurapu.fi/wp-content/uploads/2022/10/8003180.jpg)
![lapsi tutkii muumivaippapakettia](https://i0.wp.com/www.taskurapu.fi/wp-content/uploads/2022/10/8002962.jpg)
![lapset leikkivät muumivaippapaketeilla](https://i1.wp.com/www.taskurapu.fi/wp-content/uploads/2022/10/8002728.jpg)
![Muumivaippoja lapsimessuilla](https://i1.wp.com/www.taskurapu.fi/wp-content/uploads/2022/10/lapsimessut.jpg)
![Muumivaippailmoituksia](https://i1.wp.com/www.taskurapu.fi/wp-content/uploads/2022/10/muumimainoksia.jpg)